w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

24 marca 2016

quiz z nagrodami

Bez okazji świąt, ale z okazji urodzenia dziecięcia zapraszam na szybkiego zajączka. 
:)))
Wystarczy odpowiedzieć na trzy proste pytania.
1. Jak ma na imię dziecina?
2. Ile lat ma ciotka dzieciny?
3. Jakiej płci jest dziecko ciotki?

Proste, prawda? :D
podpowiem, że ciotka to ja


Nagrody w dwóch wariantach:

wariant nr 1:
1 miejsce - 3 ćwiartki
2 miejsce - 2 ćwiartki
3 miejsce - 1 ćwiartka

wariant nr 2 (pod warunkiem, że więcej osób poda poprawne odpowiedzi)
trzy wylosowane osoby otrzymają po 2 ćwiartki


Zajączek trwa do soboty włącznie.
Nagrody wyślę po Pradze

Pozdrawiam przedświątecznie oraz ...klik.

21 komentarzy:

  1. Jagoda
    Niewiele, mloda jak jagoda
    chłopak, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ignacy
    2. Co roku kończy 18 lat
    3. Oczywiście chłopak

    OdpowiedzUsuń
  3. 1Ignacy
    2nie wypada-wieczne 16 ;-)
    3 Mlody to mezczyzna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jo, Ty spryciaro przewrotna ;-)
    1. Dziecin to... Ignacy :-D
    2. Przecież wszyscy wiemy, że 18-ście ;-) Bo jak nie jak tak!
    3. No mężczyzna oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ja tu się na komórce męczę pewna, że będę pierwsza a tu masz, już dziewczyny na prowadzeniu!

      Usuń
    2. Aha! No i pokaż nam ten kocyk :-)

      Usuń
  5. !. Dziecię to Ignacy
    2. Ciotka to 18nastka ( plus minus 20 )
    3. No Michałek facet jest , no !

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Ignacy, przeczytałam, ale nie w komentarzach powyżej, tylko tam, gdzie trzeba :-)
    2. Ciotka nie ma osiemnaście, bo po co jej pryszcze i trądzik? Ma w sam raz :-)
    3. Mężczyzna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ignacy, wiecznie Młoda mama Miśka czyli Chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobra, wszyscy to wszyscy: 1)Ignacy, 2)obliczyłam w pamięci, ale ręce wiąże mi ustawa o ochronie danych osobowych i dlatego też odpowiedź na pytanie 3)podam informując, że nie jest to dziecię płci żeńskiej. Howgh. Bez odbioru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chłopak Ignacy :-) Piękne imię. Ciotulka niedawno obchodziła 21 rocznicę osiemnastych urodzin - tak myślę, w dowód nie zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, qurczę, dziecko ciotki to też chłopak. Trza ze zrozumieniem czytać ;-)

      Usuń
  10. 1. Ignacy
    2. Ciotka wiecznie młoda ;)
    3. Dziecko ciotki to M - chłopak ;)
    Przeczytałam przy użyciu lusterka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak tu zgadywać skoro tyle odpowiedzi ale zgadywanie wyglądało tak : skopiowałam zdjęcie, napisałam pisakiem i poszło na okno :) sorry za krótkotrwałą kradzież zdjęcia - wyszedł - Ignacy,
    2/ ciotkę znam więc tak na oko ma 20 - coś koło tego :)
    3/ musi, że chłopak, chyba, że nie znam polskich imion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ssstrasznie trudne...
    Numero uno czyli imię: takież samo, jak Rzecki z "Lalki" Prusa.
    Numero duo: zależy od dnia i samopoczucia: czasem mniej niż 18, czasem ciut więcej.
    Numero tre: skoro nosi imię Małego Rycerza, to niechybnie jest facetem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jakby co, to ja zamiast dwóch ćwiartek pół litra poproszę :-P

      Usuń
  14. Ignacy, ciotka Ty stara dupa jesteś z 4 z przodu, ale za to mamuśką synuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Ignacy
    2. Młodsza od żarówki ;)
    3. Jak ad 1.

    Pozdrawiam,

    Anonimowa Pani Kilt ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Imię Ignacy przeczytałam przerzucając zdjęcie w paintcie, nijak nie mogłam sama dojść, wcale nie było łatwo.
    Ciotka młoda, sama powiedziała mi ile liczy wiosen w Szczecinie, a ja mam niezłą pamięć (jeszcze).
    Gratuluję trzeciego pytania :D W pierwszej chwili odpowiedziałam jak na to: co jest cięższe kilogram żelaza, czy kilogram pierza :) ciotko i matko chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre, dobre... Co za emocje :-) Życzę bogatego zajączka:)

    OdpowiedzUsuń