w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

23 października 2015

Moja

No "Moja" jest moja i już.
Pierwotny plan był taki, że szyję dla siebie dwustronną narzutę z materiału w etykiety wina. Góra w wersji z bordem, dół sepi, bez żadnego cięcia, bez patchworku. A potem trafiłam do zagranicznego sklepu na literę F i przepadłam tam na kilka godzin. Tak spędziłam Sylwestra 2013. Nowy Rok powitałam z ogołoconą kartą kredytową. Eclectic Elements skradły moje serce. Na cały sklep spodobała mi się tylko jedna kolekcja. To musiała być prawdziwa miłość, bo przecież nie hormony. 
Już wtedy wiedziałam, że ma być D9P (znikająca dziewięciołatka) z czerwonym kwadratem w środku oraz lamówka z pasiastego, granatowego materiału. Pudło z materiałami, bawełnianym wkładem i granatową nicią leżało pod moim łóżkiem i czekało. I się doczekało. Jak zachciałam w grudniu 2013, tak uszyłam w sierpniu 2015. I nieustająco mnie cieszy. Mam wrażenie, że pod nią lepiej sypiam (leży na kołdrze, jestem zmarźlak).

Rozmiar:
85" x 91"

Materiały z kolekcji Eclectic Elements Tima Holtza:
Measurements Taupe, Butterflight Taupe, Timepieces Neutral, D Subway Sings Neutral, French Script Neutral, Game Pieces Neutral, Melange Neutral, Ticking Blue, Ticking Red

Wypełnienie: 
Quilters Dream Natural Cotton Request Batting

Pikowanie:
nici Machine Quilting Tread Navy, Triana 0342, Triana 0878
Policzyłam linie pikowania, 103 razy wstałam, żeby zmienić kolor.

Jestem chwalipięta i chwalę się międzynarodowo. Zgłosiłam "Moją" do jesiennego konkursu u Amy, w kategorii moja, tfu large. Tam można oddać głos (ewentualnie)  /http://amyscreativeside.com/2015/10/23/bloggers-quilt-festival-large-quilt-category/.

etykiety się nie zmarnowały, są na spodzie

I na koniec moje cyferkowe punkty orientacyjne. Góra zawsze musi być górą, a dół dołem. Nie ma innej opcji.
lewy górny, prawy dolny :)))
Liczę, że kiedyś dziecko będzie chciało przejąć narzutę na pamiątkę po matce. Na razie na pamiątkę chce mnie, książki i maszyny. Czysto teoretycznie. Nigdzie się nie wybieram.



29 komentarzy:

  1. Przepiękna!!!
    Ależ mi się podoba :), masz mój głos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gosiu :)

      Usuń
    2. a jednak... ;)
      dzielone się mnoży
      ja Tobie też :D
      bezwarunkowo

      Usuń
  2. Uwielbiam motyle, zegary i wszelkie napisy, jak dla mnie mało zdjęć, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjeżdżaj, mam duże łóżko :D

      Usuń
    2. A zyrtec też masz??? :D

      Usuń
    3. Hmm... i co teraz?
      Hmm, nie lubię, ale zalicytuję ;) Jakby co mam dwa wolne łóżka, rzut beretem do jodu, kołderkę dla siebie właśnie kończę i użyczę, nówka nie śmigana. Mogę też spróbować pozszywać tę sieczkę najrówniej i najgustowniej jak potrafię ;)

      Usuń
    4. pas
      przyjeżdżam, mam przyjaciółkę w Gd.
      mam Cię kotku! :D

      Usuń
    5. Małgosiu, przekopałam pół bloga i znalazłam. Chodziło o to,że się zgadzam i mam dwa powody, żeby przyjechać. Ale na dziś już został jeden...

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba... od zawsze :)
    Na pewno na nią zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i podziwiam. Sama właśnie pikuję swój pierwszy własny koc (jak dotąd szyłam dla młodzieży ;). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo Twoja. Masz mój głos, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maryna :). Ściskam!

      Usuń
  6. Już chwaliłam tego "olbrzyma" :-) Teraz nie mogę się napatrzeć na... lamówkę. Te prążki na granacie są świetne i idealnie grają z resztą :-)
    Kurde, a ja wciąż nie mogę usiąść do swojego własnego okrycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, uszyj dla siebie :). To jest najprzyjemniejsze szycie. Pora reraksu.

      Usuń
  7. Jak pięknie dobrałaś kolory i wzory tkanin.Bardzo oryginalna narzuta.Chętnie oddałabym głos ale nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))).
      Po 29 października na patchworkach pokażą się szare serduszka, będzie można w nie klikać.

      Usuń
  8. Puder, puder i pudrowe skrzydła motyla, zegary, dla motyli tak okrutne. Piękna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wysiłek włożony w głosowanie :)

    OdpowiedzUsuń