w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

17 maja 2015

Porządek i chaos

Zanim "różowy" powstał, miał już nazwę. Zaplanowałam na spodzie chaos, na wierzchu porządek. Plany, jak to plany, często pozostają planami. Najważniejsze, że skończyłam. Pozostaje mieć nadzieję, że spodoba się właścicielce i nie ciśnie go w kąt. Kąt musiałby być spory, quilt ma wymiary 244 cm na 244 cm (w calach 96x96). Suma boków wynosi 384", a to oznacza, że mogę spróbować sił w kategorii Large Quilt na Blogger's Quilt Festival. Kusiła mnie kategoria Home Machine Quilted i czułam się przez chwilę jak żaba w kawale ("przecież się nie rozerwę"), a potem wrócił mi rozum. Z misternymi pikowankami nie miałabym szans. Ale nie jest to jeszcze moje ostatnie słowo, mam kolejny dylemat w zanadrzu. Na razie dojrzewam.

A teraz moja krwawica, moje dziecko. Trochę żal się będzie rozstać. Tłumaczę sobie, że różowy w moim domu nie ma racji bytu. Bo nie ma. No i jest obiecany.




Będzie mi baaaaardzo miło, jeśli zagłosujecie na Porządek i chaos. Poniżej link do kategorii, w której zamieściłam narzutę:


PS.
Głosować będzie można od 22 do 29 maja. 30 zostaną ogłoszone wyniki.
Zdjęcia quiltów będą miały w prawym górnym rogu szare serduszka, kliknięte serduszko = oddany głos. Codziennie można oddać 3 głosy na 3 różne prace, zgłoszone do każdej kategorii.
Na koniec zostaną wyłonieni zwycięzcy poszczególnych kategorii oraz zwycięzca - "ulubieniec publiczności".
Tak było ostatnim razem. Mam nadzieję, że nic nie przekręciłam.




37 komentarzy:

  1. Jo - suuuper, pikowanki prześliczne. Podziwiam - taki wieeeelki :). Lamówka kolorowa ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Jo piękny porządek Ci wyszedł. Nie widzę tu żadnego chaosu... Pikowanki na takim wielkim formacie same w sobie wymagają już NAGRODY!!! Oczywiście masz mój głos :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie przyjęłabym taki quilt, kolory są boskie, pewnie zrobiłabym remont w domu, żeby narzuta pasowała :-)))
    Chętnie zagłosuję, ale nie wiem jak... nie znam angielskiego. Próbowałam się domyśleć, ale bez pomocy nie dam rady - możesz podać jakieś wskazówki, jak głosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gapa ze mnie, edytuję post

      dziękuję :D

      Usuń
    2. Dzięki :-) a więc głosuję od 22. maja :-)

      Usuń
  4. uf, skończyłaś ..... teraz możesz spokojnie wypić kawę i czekać na głosy - idę klikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz spokojnie biorę się za następne ;)

      dzięki Asia za głos
      głosować można od 22ego

      Usuń
  5. brawo Jo... piękny uporządkowany chaos! jestem pełna podziwu dla pikowanek na tej wielkiej płachcie! :)
    super, że skończyłaś... trzymam kciuki za "adopcję" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie cudowny!! niech nie bedzie ci żal - z tego co widzę to "chaos" nadal u ciebie zostaje :D więc wiesz powtórka z rozrywki :D w szaleńczej odsłonie się szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. one of my fav. color combinations and it makes the basic block look great

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grey looks good with everything ;)

      Usuń
  8. Pink and grey is a favorite of mine. Your quilt is beautiful-- and the quilting is just gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Robin. I'm very glad to hear that.

      Usuń
  9. Przód świetny, ale tył... kręcę głową z podziwem. Na jakiej maszynie to misterne cudo jest wypikowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Janome Horizon Memory Craft 7700QCP

      Usuń
  10. Pikowanie jest bajecznie cudne!!! Całość prezentuje się genialnie!!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za wszystkie oddane głosy. Dzięki Wam Porządek i chaos wygrał w swojej kategorii.

    Nie wiem co o tym sądzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co sądzić?
      ano to, że niebywale masz talent (co nie ulega wątpliwości)
      i należysz już do grona polskich znanych quiliterek :)

      Usuń
    2. :* miłe jest to, co mówisz

      ja jestem niedowiarek

      Usuń
  12. GRATULACJE!
    Podziwiam makówki :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULACJE!!! Niestety z powodu awarii laptopa nie mam swojego udzialu w Twoim zwyciestwie, ale to nie umniejsza mojej radosci !!
    Pozdrowienia z (jeszcze) daleka
    Malgosia Mirkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, tym większe moje zwycięstwo. Czekam na wieści od Ciebie. Dziękuję!!!

      Usuń
  14. Congratulations on your win!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's very kind of you. Thank you very much!

      Usuń
  15. Congratulations on your win!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jo,a może właścicielce się nie podoba ten różowy, albo jest za duży, albo co..... To ja od razu podaję adres, żeby do mnie dosłać. U mnie miałby dobrze, przytulałabym go i pieściła codziennie. Wymiar łóżka pasuje i nawet dywanik przy łóżku mam pod kolor. To jak?
    Gratuluję Ci wygranej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :)))
      Potwór zaakceptowany, tak więc ten tego...

      Usuń
  17. Tu jeszcze nie gratulowałam wygranej <3
    Bardzo lubię różowy, wiec ustawiam się w kolejce za Anią, gdyby jej się znudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, jeszcze raz dziękuję!
      Ty, wiesz za co.

      Usuń