w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

16 listopada 2014

Sew Sweet QAL

Joanna z tego bloga ogłosiła konkurs ze świetnymi nagrodami. Zawsze mam dylematy: brać udział - nie brać, zdążę - nie zdążę. Zszyłam fuksjowy spód, co będzie jednak topem, i to przesądziło o moim udziale. Było wręcz jego warunkiem. A drugim warunkiem, który sobie postawiłam, było szycie z domowych zapasów. Widać po zieleni, że mogło być lepiej.

Moja konkursowa praca:


To moje pierwsze PP. Polecam na skołatane nerwy. Serio.
Pierwsze podkładki. I kiedyś jeszcze uszyję następne.
Pierwszy raz użyłam bawełnianego wypełnienia. I do quiltów nigdy więcej nie użyję innego.
Pierwszy raz ręcznie szyłam lamówkę. No da się ;).
I prawdopodobnie pierwszy raz pikowałam bawełnianymi nićmi. Nie mam pewności, mam kilogramy nieoznakowanych szpulek. W każdym bądź razie szyło się inaczej.

Straty: oderwałam się na chwilę od lamówki i "zgubiłam" naparstek, nie mogę znaleźć.

Koniecznie zobaczcie projekty Shape Moth, szczególnie quilt She's a wildflower. <3

23 komentarze:

  1. Piękne! Zdecydowanie nie widać, że to Twoje pierwsze PP. Zresztą jak czytam to dużo w tej pracy pierwszych razów...
    No i to pikowanie - BOMBA!!! A ja nadal swoją pracę kończę...
    Pozdrawiam i podziwiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, była jeszcze stopka z górnym transportem po raz pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. PP fajne jest, a Twoje dodatkowo pyszne :-D
    Trzymam kciuki za powodzenie w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymaj, trzymaj, przyda się, żeby "zmieść" światową konkurencję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podkładki. Pikowanie to niezły detal, dodają czegoś specjalnego - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :), Twój komentarz na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!!! Pomysł z pikowaniem jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się pomysł z dominacją różu :) podkładki są śliczne, pikowanie pomysłowe no i ta równo przyszyta lamóweczka... nie mogę się napatrzeć... życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyny dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto bylo zaczac przygode z PP ;) Gratuluje wygranej :D W pelni zasluzona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyłaś PP pierwszy raz i to od razu start z górnego C - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miszczu! Gratulacje serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymałaś kciuki :D.
      cmok, cmok
      aaaaaaaaaaaaaa (tak się cieszę :D )

      Usuń
  13. Gratulacje! super pikowanie to mało powiedziane, fantastyczny pomysł! bloki dostały od Ciebie świetną oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, You are the champion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Champion to jesteś Ty :D, u mnie fart początkującego :)

      Usuń
  15. Gratulacje! Świetna praca, zasłużona nagroda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :).
      Obstawiałam Twoje lody na nr I.
      aaaaaaa wygrałyśmy :D

      Usuń