w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

29 listopada 2014

Black Friday

Wczoraj dowiedziałam się, że coś takiego istnieje. W środku nocy telefon wyświetlił "Black Friday 25% off". Wyskoczyłam z łóżka jak oparzona i do drugiej w nocy oglądałam materiały w FQS. Kolejny raz, na pierwszy rzut oka, tylko materiały Tima Holza z kolekcji Eclectic Elements przypadły mi do gustu. Potem długo, długo nic. Zawahałam się nad kolekcją Lynette Anderson Pocketful of Daisies. I ostatecznie w koszyku wylądowały: linijka 6,5x6,5 cala, Ecletic Elements, spokojne solidy  i ostatni Buggy Barn's Designer Select Fat Quarter Bundle (dziś już nie mogę go odszukać). 
Jestem prawie gotowa do Farmer's Wife Quilt. 

4 komentarze:

  1. No i po co mi to pokazałaś?!?!?! Serca nie masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam. Kupuj, będziemy szyły razem.

      Usuń
  2. No to poszalałaś :-D Taka internetowa odmiana BF jest zdecydowanie bezpieczniejsza od tej typu life - przynajmniej nie oberwiesz od konkurencji. Najwyżej od zazdrośników (takich jak ja) :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaszalałam, kupon z wygranej wystarczył na koszty przesyłki i linijkę :D

      Usuń